marți, 25 august 2009

Sunt chestii....
am obosit...prea tare deja...ai obosit si tu...Ma uit pe geam.Ploua.E noapte afara...dar si in inima mea...parca visam ca de data asta sa fie ceva real..sincer...ceva neconditionat...
Da da...!!!!!....te-ai prin si tu....e inca un esec..nu-i asha ca atunci cand te gandesti ca din nou ai oferit o particica din dragostea ta te apuca toti nervii??si iti spui:" offfff....iar am facut-o"....si doar,ti-ai promis si tu tie ca nu o sa mai afci asta..si totusi,ai cazut din nou...si spui din nou vorbele obisnuite:.."e un fraier/a...o sa vada el/ea.."din nou m-a facut cineva sa sufar.
poate ca sunt cam dura acum...dar...O MERITI!!...de ce sa oferi fiecarui baiat/fata..o parte din din tine???Atunci cand vei ajunge sa te casatoresti...cand Dumnezeu iti va scoate in cale..pe alesul/aleasa..inimii tale....te-ai gandit ca poate..nu o sa mai ai ce sa-i oferi?ca dragostea si pasiunea ta....nu mai sunt?si ca in loc sa ai o relatie sincera..si pura...o sa ai o relatie in care...tot timpul..iti vei aduce aminte...de trecut..si de ceea ce ai facut?
Hai te rog si tu impreuna cu mine...ia si tu hotararea pe care am luat-o eu.Hai sa nu en mai angrenam in relatii in care stim ca nu au nici un viitor..investeste in relatia ta cu Dumnezeu....invinge ispita!
Daca s-ar intampla..ca la noapte sa mori....unde vei merge?
Stiai ca exista viata dupa moarte?chiar exista..crede-ma..:).....Ai putea,ca dupa ce iti vei termina viata pe pamant..sa mergi in cer,si sa traiesti vesnic cu Dumnezeu....sau..sa arzi vesnic intr-un foc...Gandeste-te bine,la ceea ce faci cu viata ta...gandeste-te la ceea ce ti-am spus mai sus...gandeste-te bine!!!!

3 comentarii: